Evet kızlar cinsiyetimizi ögrendik ve kızımız oluyooo👼🏻💜 Herşey hurafeymiş bu arada onuda belirteyim 16 haftalığız midem hiç bulanmadı hiç kusmadım rahattım o konuda erkek anneleri rahat oluyomuş falan tatlı istedi canım sürekli ye tatlıyı doğur Hakkı yı misali o da yalan oldu😂 En başından beri içimden erkek geçiyodu erkek gibi hissetmiştim ama prensesimiz geliyomuşş🐣