Melikesvm ben 23. haftadayim, bebegim 552 gram, doktor biraz onden gittigini soyledi. ben sabahlari ac karna 2 tane ceviz yiyorum ve pekmez iciyorum. kahvaltida kaşar ve yumurta , gun icerisinde muz ve bal. kendim kilo almadim, sen de aksatma imkanin varsa bu yiyecekleri. eger endise ediyorsan 🙂 yogurt ve sut de ihmal etme