Rkydmn LeylaKrlll ben 31+2 günlük hamileyim bugün gittim doktora bebek 1750 gr dedi. Bana biraz az geldi. İnternette baktım normal diyor ama az geldi bana 😒
LeylaKrlll Rkydmn benım de iki hafta öncesine kadar baya azdı kilosu yememe içmeme çok dikkat ettim 1.750 olmuş çokça tükettiğim süt oldu ama zaten son iki ay da alıyormuş çoğu bebekler
Rkydmn LeylaKrlll evet bende çok dikkat ediyorum yememe ama biraz daha özen göstermem gerekiyor galiba🤣🤣
LeylaKrlll Rkydmn aynen bende baya dikkat ettim diyebilirim etkisini de gördüm 😀 yediklerimiz ile alakalı ben kilo alırım sandım ama kilom aynı bebek almış bu sevindirdi🙈