Kızlar 5 yaşında sağlıklı oğlum var geçen yıl boş gebelik geçirdim yeni de kimyasal gebelik geçirdim değerlerim iyi ama idrarda enfeksiyon fazla sizce bu sebepten mi sağlıklı gebeliğim olmuyor daha önce yaşayan var mı? Bir süre korunmam mı lazım hemen hamile kalır mıyım