Edae herşeyin hayırlısı diyelim. Ben de senin gibi sezeryandan korkuyorum. 32+0im bende ama doğum sonuçta bebeğimize kavuşmak için bir arac yani sezeryan veya normal olması değil önemli olan. Önemli olan sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak yavrularımızı. Nasipte ne varsa onu yaşayacağız ☺️