Çok geçmiş olsun benimde yılbaşı tatilinde 12+5 te açık kahverengi akıntı geldi doktora gıtmedık telefonda görüştüm hemen progestan al başla dedi 4 gündür içiyorum günde bir kere falan gelıyo. Perşembe ikili teste gidecem umarım ikimizde sağlıkla atlatırız bu süreci 😔