Cansu_79 Merhaba anneler Bebek için devletin verdigi 1 ,2 ,3 cocuk parası oluyor ya onlar için nereye başvuruyorsunuz ve aylık süt parası veriliyor hani birde onun için nereye başvuruluyoe bilen var mı ⁉️
Babyy1S Cansu_79 sosyal yardimlasmaya gidip basvuruyorsunuz 1 2 ay icinde yatiryor ptt ye sut parası icinse senin veya eşin sigortalı olması gerekli onuda sgk ya gidip basvuru yapiyorsunuz 10 gün icinde de o yatıyor
Babyy1S Cansu_79 ikinizden birisi gitmesi yeterli kim sigortaliysa onun tc sini istiyor sistemde bakiyor baska bir sey gerekmiyor sosyal yardimlasma da aynı öyle ikinizden biri gitmesi yeterli bana kadin eşin gelse yeterli demisti yani kocanızda halledebilir bunları
Beyzan Cansu_79 kimlik de olur sanırım biz doğum belgesi ile gittik baya geç yatıyor diye erkenden başvurdum