Gulpnr27 Selam arkadaşlar 27 haftalık. Gebeyim ve gece uyurken sanki bişey yutmusumda boğazımda kalmış gibi tıkaniklik yaşıyorum buda beni çok rahatsız ediyor bazen göğüs kısmı da sıkışma oluyo böyle olan varmı acaba
Bsmlh Gulpnr27 ben çok erken başladım gaz asırıydı tetıkledı bana o an sağına don ve 3 kez derın nefes almaya çalış dedi drum yastıgı bir tık yükseltın daha geçmezse dr sorun bana gaz ılacı da verdı baya hafifledi ama yine var
K-inag Gulpnr27 ben daha 8. Haftadayim ama bu hafta hem atesim cikti hemde nefesim cok daraliyodu ama. Cok sukur gecti ama yinede bi doktorunuza danisin derim ben
NilayRuya Gulpnr27 ben de 20 haftalığım ama gece yatarken daralıyorum iki yastıkla yatmaya çalışıyorum hazımsızlık sorunum da var
Gulgok Gulpnr27 25 haftalık gebeyim 18.haftamdan bu yana nefes darlığı yaşıyorum malesef ve sürekli boğazımda balgam hissi
Hlme-26 Benim alerjik astımım var 28 haftalığız aşırı nefes darlığı çekiyorum ki tüm gün yerinde durmayan biri olarak
Gul_meftun Hlme-26 alerjik astım bende de var sizde de hırıltı ve böyle yatarken falan ıslık sesi oluyor mu 24 haftalık olduk bir aydır çekiyorum nefes darlığı öksürük hırıltı bazen geçiyor ama
Gul_meftun Gulgok bende bi tek bende mi var diyordum ki göğüs hastalıklarına bile gittim. Sürekli boğazımda balgam var ve gıcıklanma hissi oluyor. Ayrıyeten alerjik astım belirtileri var nefes darlığı ve hırıltı oluyor. Doğuma kadar sabredeceğiz sanırım
Gulgok Gul_meftun birçok yerde okudum hamilelik döneminde bu durumların normal olduğu yazıyor ayrıca önümüzdeki kontrolde doktoruma danışacağım
Hlme-26 Gul_meftun çok şükür onlar yok sadece nefes darlığı guatr falan olmuş olabilirim sizde gebelikten dolayı bir kan testi yaptırın tiroid için