Ftm34 Kızlar tansiyon dusuklugu sorunu olan var mı ya da bunun herhangi bir zarari olur mu doğumda falan acaba
ebrureyhan benimde 8 4 çıkıyor çok düşük tahlilde kan düşük ve b 12 vitamini tahlil yaptırın tabi yüksek olmasından iyi ama neden düşük araştırın