Benim bir arkadaşımın tanıdığı yaptırmadı. Meğer bebek hastaymış kalbinden, doğduktan 3 gün sonra öldü maalesef. Kucağına alıp kokusunu koklayıp kaybetmektense bence her önlemi almak ve ona göre hareket etmek daha iyi. Korkuyoruz diye önlem almamak bebeğe kötülükten başka bir şey değil. Ben dna kromozom testi yaptıracağım 4 hafta sonra. Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏼