34 üncü haftada suyum azalmıştı bol bol yürüyüş yaptım çok şükür düzeldi düzenli yürüyüş bol su içmek önemli ayrıca bu detaylı ultrasonda bebeğimin böbreğine büyük dediler amnion testi yapmayı önerdi doktorum biz bu bebeği istiyoruz dedik her ne olursa olsun özürlü doğma şansı var dediler çok şükür 4. Ayımıza giricez bi sıkıntıyla karşılaşmadık