Esmer_ Arkadaşlar 7+3teyim yüzümün sadece sağ tarafı sivilceleniyor neden acaba? Korono yüzünden hastaneyede gitmeye korkuyorum 🥺🤷
benaslindayohum Esmer_ 12-+6 yim sirtimda bu zamana kadar hic sivilce cikmamisti simdi doldu ve kasiniyor 😒
Pelinbyrktrlr Esmer_ ay benim de öyle ya sağ tarafım mayın tarlasına döndü solda tek tük var 7.haftadayım
Seymakya-1ozturk Esmer_ canım benim de alnımda aşırı sivilcelenme oldu ilk aylarda şuan geçmek üzere azaldılar hormonlardandır. Senin de geçer diye düşünüyorum.