Arkadaslar batma tarzında ağrım oluyor. 17+4 haftalık hamileyim. Özellikle ayaktayken uykuda pozisyon değiştirirken uzanırken falan ağrı oluyor. Geçen gün düşük tehdidin olmus kasılma olmus dedi doktor progestan verdi. Sizce bu kasılma olayınneyden kaynaklanıyor? Birden ağrı giriyor ayakta az bile dursam