Cakil Slm arkadaşlar gebelik şekerinin bebeğe ne gibi zararları var bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim
Elfgny Cakil eğer diyet yapılmazsa bebek 5.6 kiloyu buluyormuş ce normal doğum olmuyomuş. Bide bebekte solunum sıkıntısı olabilirmiş direk küveze koyuyolarmış bide bebekte şeker hastası olabilirmiş. Doktorumun söyledikleri tabi bunlar 🤷🏻♀️
Cakil Teşekkürler.beni çok korkuttular ani bebek ölümleri oluyormuş başka bir sürü şey.32. Haftadayız bunları kafama takmaktan günler geçmiyor şiştim şiştim