Biliyorum erken ama streslide değilim aslında niye olmadı diye düşünüyorum 23 aralıkta adet oldum o günde macun sipariş etmiştim adetimin birinci gününden belli kullanıyorum bugün 13. Günüm pik göremedim yumurtlama belirtileride yaşadım saat 12 de sıvı alımını kesiyorum 14:00 yapıyorum testi pik olacak olamıyor mu anlamadım gitti adetim bittiğinde hiç yoktu üç gün falan ikinci cizgi belirginleşiyor pik olmuyor yanlış bişey mi yapıyorum diyorum kendi kendime bana yardım edin ya testimi hergün atayım yorumlayalım nolursunuz biliyordumda aslında tek başıma yapınca yanlış mı yapıyorum diyorum