34_21_23 Ersoylurkye ilk gün ağrı olmuyorda sonraki gün çekebilirsiniz.😀 O yüzden ağrımasını beklemeden biraz soğuk uygulayın. Benim 3 gün geçmedi banyo yapamadım 3 gün boyunca 3. Günde çok şükür geçti
Ersoylurkye 34_21_23 simmdi bende onu dusunuyorum banyo yapsam yarin bi sknti olurmu ebe 2 gun yikanma dedi ama namaz kiliyorum malum napicam akl verin 😁😁😁
34_21_23 Ersoylurkye keşke banyo yapıp gitseydiniz ☺️ Benim kolum ağrımasa yapardım kolum kalkmıyordu yapamadım
Ersoylurkye 34_21_23 utaniyorum soylemeye aslnda temizdim de esim rahat durmadi boyu devrilsin pis gezmek istemiyorum icim icimi kemiriyor napicm blmyrm😁😁🙄
34_21_23 Ersoylurkye sıcak sudan dolayı söyleniyor bildiğim kadarıyla. Ilık suyla alın siz kış günü soğuk suyla alınmaz haliyle 😀
Bsmlh Ersoylurkye günaydın cnm sende sancı oldumu ben bu gece sabahı sabah ettim şişti sancısı ağrısı🙈
Ersoylurkye Bsmlh günaydin kuzun evet ertesi gün gecesi inletti resmenn cok acidi kac kere uyandim simdide aciyor ama hafif 😊
Sevdelibol Aşıyı dün oldum sabah kolumun agrısıyla uyandım gecede uyutmadı zaten geçer inşallah 😍 keşke aşılarıda babalara vursalar. 😜😅
Bsmlh Ersoylurkye aynı en son buz koyduk öyle uyudum bugunde zonkluyor bakalım az kaldı ama dün gece gözümü kapattım actım resmen
Ersoylurkye Bsmlh ben ilk asi yapildi ya ozaman hemen koymustum buz sonra bisaha koymadim aciyo ama oyle dayanilmicak gibi degil kimi anne adaylari agliyormus bile bende oyle bisey olmadi demekki aciya dayanikliyim 😁😁😁
Bsmlh Ersoylurkye benım agrı esıgım de yüksektir ilk doğumumda bana nst bu sancıyla nasıl sen duruyorsun demişlerdi bende his 0 dı ama bu cidden baya zor geldi koluma taş bağlamışlar sanki