Mugee09 Merhaba hanımlar nasipse çarşamba doğumum olcak 36. Haftada . Sezaryan, sütüm gelmicek büyük ihtimalle süt çayı aldım ne zaman başlanır acaba şimdi den başlasam mi doğumdan sonra mı başlasam . Bebeğe zararlı mı hamilelikte bilemdim
Ligerba Mugee09 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah öncelikle. Kullananlardan duyduğum kadarıyla doğumdan sonra içmeye başlıyorlardı. Benimde bir sorum olucak size süt çayıni nereden aldınız markası ve fiyatı nedir
Meldemmmmm Mugee09 merhaba canim carsamba sezaryen Olcan daha önce konuşmuştuk yazmak istedim plesanta anne karnından ayrıldıktan sonra vücut süt yapımına başlıyormuş normal ya da sezaryen farketmez haftası farketmez ilk 3 gün den sonra süt cogalirmis ilk gün 1 damla bile olsa bebeğe fayda sağlarmis dr bana öyle dedi humana da cok seker var diye duydum dereotu bol su iyi uyku pırasa iyi geliyormus
Kadze Mugee09 zararlı mı bilemiyorum ama ilk gelej sıvı bebeğe yetio doğunca ben hastanede içmeye başladım doğumdan sonra aldırdım eşime sütüm de vardı şükür ama içince daha bı çoğaldı bide tabi bebeği sık sık memeye koymak önemli bence hastaneye koy cantana çıkınca bol su ve çayını ic
Mugee09 Ligerba teşekkür ederim İnsAllah 🤲 Humana marka still-tee hazır çay diye geçiyor canım eczane den aldım ama daha iyisi varmıdır bilmiyorm Humana iyi diye duydum sadace
Mirayse1 Mugee09 canım hüç tavsiye etmem asırı sekerli bşr. Ay sana cok kilo aldırır bebeğe cok seker tadı gider. Haa ilk haftalarda sürün gelmesi için kullandığın bir bardk cay olabilir ama snraki haftalarda alma kesnlikle. Kayısı hosafı yada gercek kayısı suyu bukabşlirsen onu iç. Rezene cayı iç internete ya daha baska süt arttırıcı caylar var onlardan yap iç. Dere otu yeşillik bol yemeye calıs.
Mugee09 Meldemmmmm evet canım konuşmuştuk , İnsAllah gelir canım bende tecrübesizim bu konuda kullanan arkdasm Humana önerdi onu aldm o yüzden bakalım henüz kullanmadım , snin nasıl gidiyor var mı sıkıntı
Meldemmmmm Mugee09 su an için gozetim altındayız haftada 2 kere cagiriyor bakalim nolcak kilo az aliyor aldığı surece sıkıntı yok gibi
Mugee09 Mirayse1 hadi ya bende tavsiye üzerine aldm iyidir dedi. Ama bakalım ilk başlarda kullanrm elimde var dye çokda şekerli gelirse artık bırakırız napalım teşekkür ederim varmı tavsyeniz
Mugee09 Meldemmmmm anladım canım doktor bizi çok bekletmek istemedi halada aynı fikirde suda da azalma olduğu için , bakalım artık günü ayarlamış olduk çarşamba yatış doğuma , iki gündür de hareket azlığı vardı nst gittim sancı çıktı heep hayiisyla bı gelseydi artık
Meldemmmmm Mugee09 gelcek annesi sen sıkılıp ta bebisi etkileme artık bende yoruldum ama napalim annelik boyleymis😘bir de dr ne guven demekki dışarısı daha güvenli 🥰
Mugee09 Meldemmmmm İnsAllah canım ya bakalım sağlıcakla bı dogsalardi şimdiye kadar dokuz doğurduk bakalm sıra gerçek doğumda 😊