Gulsenela Neva3 evet ama özel hastane yazısında tek dr imzasını kabul etmediler nedense sağlık ocağından aldığım şu kadar haftalık hamiledir belgesi ve benim yazdığım bir dilekçe yeterli oldu. Hamileliğim dolayısıyla idari izin kullanmak istiyorum şeklinde
hanibazen Neva3 sistemden dilekçe tarzı bir yazı yazıldı sadece herhangi bir belge ibraz etmem istenmedi
Neva3 Benim çok yeni arkadaşlar 5+5 deyim dr gitmedim henüz dr gittiğimde rapor mu alacam nasıl yapmalıyım
Gulsenela edaelifokmn sonra zaten izin hakkınız olduğu için bitiyor gibi geliyor devam edebilirsiniz zaten yasal izninizi kullanmaya
edaelifokmn Gulsenela evet bilgim var çalışabilir veya çalışamaz raporunu kuruma bildirdikten sonra çalışıyoruz veya çalışmıyoruz
Nrcncygn Bizde 24. Hafta gebeligine dair doktor raporu ve dilekce yazip veriliyor o sekilde ayriliyoruz benim daha 5 haftam var ayrilmama ama arkadaslarim bu sekilde yapti
ummuhan-27 Benden dilekçe ya da rapor istemediler, zaten haftada 1 gün gelmiyor diğer 4 gün geliyorduk işe. Genelgeden uzuuuunca bir zaman sonra benim sözlü talebim sonrası 3 gün işe gelip 2 gün evden çalışmamı uygun gördüler. :/ öyle de devam ediyor şu an.