Busra9290 biraz değişik biz evlendik kimse gelip gitmezdi bize yeni evliler diye hele Cat kapı ya da gelmeden yarım saat önce arama filan olmazdı hiç ama bebek doğdu bri bir anda ev yol geçen hanına döndü 😬 başta biraz garipti çünkü sen daha bebeğe alisamadan bir sürü insan gelip gidiyor fikir belirtiyor filan ee bir yandan senin ağrın sızin lohusa hallerin zordu ama 40 ı çıkınca kesildi toplumda lohusa 40 gün yalnız bırakmaz diye bı algı var sağolsun iyiliğim için geldiler belki gelmeselerdi kendimi dinleyip daha çok dibi görebilirdi.simdi ikinci gebeliğim korona dönemindeyiz ve bazı şeyler asla eskisi gibi olmaz ki ben de öyle herkesi toplamam başıma geleni kabul etmeyecek kadar dirayetliyim artık çünkü bebek konusunda ne yaşayacağımı biliyorum. Eşle iliskine etkikisine gelince zaten doğumdan sonra başbaşa bile olsan anne rüyada gibi tek amacın bebeğe bakmak uykusuzluk bebeğin gaz sancıları üstündeki sütler ve kusmuk lekeleri derken pek de gözün görmüyor ama 40 muhteşem bir sayı bütün ağrılar geçiyor gözündeki perde kalkıyor bebek evine siz de bebeğe alışıyorsunuz o zaman 3 kişilik yeni bir dünya inşa etmeye başlıyorsunuz