Girlpowerbabe Merhabalar nişan gelmesi nasıl olur? 38. Haftadayım Bugün çamaşırıma peçete koymuştum beyazla karışık açık kahverengi bi akıntı gelmiş ne olduğunu anlamadım nişan kanlı mı oluyor? İlk gebeliğim bilgisi olanlar yazabilir mi?
Girlpowerbabe Busbus58 öyle kaskatı bişey de değil akışkan gibi? Gebeliğim boyunca sadece beyaz akıntı gelirdi
Girlpowerbabe MehZey doktoruma yazdım nişan olabilir dedi fotoğrafını çekmiştim göndercem şaka mı değil mi bakacaz🤣🤣
Girlpowerbabe MehZey dün geceden beri ara ara karın ağrım oluyor bilemiyorum belki gaz falandır hiç doğuracakmış gibi değilim😂😂😂
MehZey Girlpowerbabe bende dün iki defa göbek deliği çevresinde sancı hissettim heyecanla uyudum uyanıcam ya sancıyla wcye gidicem nişanım gelmiş suratım 😁 emoji ile bir olucak uyudum nişanı rüyamda gördüm o rüyanın bile sancısını çekmişim 😂😂
MehZey Girlpowerbabe hareketim ev temizliği kaynanaya git gel squat filan yapmıyorum zaten 4. Katta oturuyorum merdivenleri kullanıyorum gün içersinde yürüyüş yapma imkanım yok şuan kayınbabam hastanede durumu iyi değil yalnız da çıkmama eşim müsade etmiyor bakalım bebek ne zaman gelmek isterse o zamanı bekliyecez kaldı 1 haftamız 😐
Girlpowerbabe MehZey Squat mutlaka yap bi de pilates topu hareketleri ev de temizliyorsan yeterli olur bence :)
MehZey Girlpowerbabe doktorum da yürüyüş ve plates topunda zıpla dedi bakalım hayırlısı olsun hepimiz hakkında sancıların arttı mı doguruyorum diye post aç bekliyorum 😃