Merhaba Anneler ve Anne adayları
Öncelikle burada sorular sorup sohbet ettiğimiz dertleştiğimiz güzel insanlar için teşekkür ediyorum. Burada doğum hikayelerini okurken kendi kendime acaba ben ne zaman doğum yapacağım biran önce zaman geçse derdim kiiiiii şimdi zamanı gelmiş doğumumu yapmışım bile çok şükür şimdi ise ben buraya doğum hikayemi yazıyorum :)
31 Aralık sabahı uyuyordum saat ⅞ altım ıslandı akıntı sandım başta ve akıntı değilmiş hemen ayağa kalkıp baktım su akmaya başladı berrak bir su ve yavaş yavaş geldi sonrasında eşimi kaldırdım beni hazırladı depend taktım su geldiği için sonra yola çıktık valizim herşeyim hazırdı araba bindik sakin olmaya çalıştım bir yandan ağlıyorum hem mutluluk hem korku hepsi birarada hastaneye gittik beni Muayne ettiler alttan açılmam hiç yoktu ama su gelmişti sonrasında iki saat kadar yürüyüş yapıp gelin dediler sonra hafif kanama ve su gelmeye devam etti. Ben normal doğum istediğim için suni sancı istedim açılmam olsun diye fakat 1 cm açıklık oldu onun dışında olmadı artık dayanamayıp ⅚ saatleri gibi sezeryana alındım. Ameliyatım güzel geçti spinal Sezeryan oldum herşeyi hissetim ameliyat esnasında ameliyatım 20/30 dk sürdü sonrasında odaya alındım ¾ saat sonra ağrılarım başladı ayağa kalkmam dışında zorlanmadım ağrılar ister istemez olacak şimdi üç günlük olduk bile rabbim herkese sağlıkla evladını kucağını almaya nasip etsin hepiniz sağlıklı doğumlar güzel haberlerle sağlıcakla kalın 🌸
Sorularınıza açığım sizlere yararım olsun isterim tecrübelerime dayanarak cevaplarım 😁