La_Liberte yüzünüze bakmadan cevaplar vermesi rahatlatmaması evet bana görede sorun, ama sizi hatırlamaması çok normal kasımdan beri 3. Gidişim diyorsunuz 25 dk arayla günde kaç hasta geliyor, ama diğer yönü iyi değil tamam onlar içinde hasta gelip gitmesi sıradanlaşıyor ama çoğu doktor böyle yapmıyor benimde ilk gittiğim baktım yüzüme bakmıyor hoop değiştirdim şimdiki tatlış ötesi🥰