zuzuhanim Merhaba hamiş Anneler 12 haftaligim ama.halen göbeğim çıkmadı sdce yemek yiyince sisiorum sonra geri inip sizce normalmi sizin ne zaman cikti göbeğiniz
alininannesiiiii zuzuhanim ben 30.haftamdayım anca belli oluyor göbeğim 4 aylık sanıyor çevremdekiler iç karnımız geniş heralde