Byby99 Bacak şişlerim ve ağrılarım yüzünden kortizon almam gerekiyormuş? Kortizon alan oldu mu aranızda
Asyaayaz1 Doktora sorman lazım Cnm benm saçımda egzama var kortizonlu kullanmam lazım ama doktorum bebeğin biraz daha büyümesini bekliyor bekliyorum bende mecbur🤷♀️
Tuuuuu Asyaayaz1 benm de saçımda vardı bıttım sabunu kullandıktan sonra o alana biraz nemlendirici sürdüm
Asyaayaz1 orkide21 hayır canım kullanmıyorum Doğuma kadar idare ediyorum dalan doliva zeytinyağlı şampuan aldım gratisten kaşıntıma iyi geldi biraz Doğumdan sonra cildidiye gidicem
Ezgifatma2010 Ben hamileligimi ögrenir ögrenmez başladım kortizona 16. Haftaya kadar kullandım korkmayın rabbim korur
orkide21 Ezgifatma2010 inşallah canım sağlim doğarlar 4 ay mı kullandın sen niye kullanmıştın kortizonu
Ezgifatma2010 orkide21 8. Haftaya kadar 16mg kullandım 8. Haftada 8.mg düştüm 12. Haftada 4mg düştüm 15. Haftada bir gün aldım bir gün almadım 4mgı 16. Haftada tamamen bıraktım
orkide21 Ezgifatma2010 bebek tutunsun diye mi kullandın ayrıntılıya girdin mi canım şnşallah bebeğin sağlıklıdır çok korkuyorum bundan
Ezgifatma2010 orkide21 girdim ayrıntılı ya direnç çıktı kan akışında bebegimin kalbi delik çıktı zaten bekliyordu doktor çum lupus hastalığı bunları yapıyor diyordu her seferinde inşallah kapanır delikli saglıkla kucağıma alabileyim inşallah
orkide21 Ezgifatma2010 şnşallah sağlıkla alırsın canım hepimiz alırız da acaba kortizondan dolayı mı olmustur