ipekmommmm aynı haftada benim de ağrım vardı aynen bu şekilde. Dr uma gittim bana efermag magnezyum ilacı yazdı. Bir de idrar tahlili verdim hafif enfeksiyon çıktı. Onun için de tek kullanımlık anribıyotık ilaç verdi. Ikisini kullandım ve çok iyi geldi. Ayrıca Ben normalde çok tez canlıyım oturmayı sevmem. Mecbur oturup ayaklarımı uzatıp dinlendim. Ağrım sızım kalmadı . Duzenli olarak magnezyum ilacımı içiyorum çok sevmesem de 🤮