Erdeminannesii Süreç nasıl işliyor covid testi istiyorlar mı bizden yada refakatcımızdan kaç gün kalıyoruz hastanede doğum yapan varsa yazabilir mi
tbmn Erdeminannesii Bende burada bekleyeyim 39+5 olduk ne sancım var ne suyum geliyor günüm dolmak üzere 🙈🙊
Ayferol0 Erdeminannesii 2 hafta önce zorunlu sezeryana alındım test yapmadılar refakatçiden de istemediler ama planlı olanlarda isteniyor sanırım muayene olmaya gittiğimde birkaç kez şahit olmuştum
Erdeminannesii Ayferol0 hmm anladım canım teşekkürler peki sezeryanızı hangi dr yaptı bide sezeryan dikişi nasıl yapıldı bidaha dikiş aldırmaya gittiniz mi ☺️Biraz fazla sordum soru kusura bakmayın merak ediyorum
Ayferol0 Erdeminannesii Bayan çok tatlı bi doktordu ama ismini bilmiyorum 8.günümde dikişlerimi aldırmaya gittim bi sorun yaşamadım
Erdeminannesii Ayferol0 yapıştırma dikiş yapmıyorlar demi ilk dikişlerim öyleydi iyi oluyordu şimdi devlette yapacam ilk defa doğumumu merak ettim de
Kubra8989 Ayferol0 muaynelere hangi doktora gidiyordunuz odalar nasıldı refakatcı aldılar değil mi yanınıza
Ayferol0 Kubra8989 Farklı farklı doktorlara gittim hep refakatçi aldılar evet oda güzeldi ama 2 kişilikti o yüzden çok sevemedim
Goknur1410 Ankara şehir hastanesinde sezaryan doğum yapanlara refakatçi veriyorlar mi ikiz gebelik orada Doğum yapmayi dusunuyorum kafama takiliyor refakatçi alıyorlar mi diye
Erdeminannesii Ayferol0 odalar tek kişilik oluyor diyorlardı niye sizde iki kişilik olmuş acil gittiniz diye mi acaba ?bide kaç gün kaldınız hastanede 1 mi 2 mi
Ayferol0 Erdeminannesii Tek kişilikte varmış ama şansıma çift kişilik düştü 48 saat sonra taburcu oldum