37 haftalığız doğum konusunda çok kararsizim normal doğum için herşey normaldi geçen hafta için ama 3 gündür hiç bir şekilde uyuyamiyorum kasık kalça bacak bel ağrılarım mide yanması kusmalarim halsizlik ağırlık çok kötü sezeryan olursam birkaç güne alırız demişti doktorum sizin önerileriniz nedir 😕😕