afrasil yok bee nerde kız adet gunumu bulmak icin yapıyorum bugun oyle bi dedim akıntım cogaldi bakaym oda bi baktm c cizgisinden once cıktı hemde boyle yapınca adetimin zamanınıda net buluyorum ama nolcak esim olucakki degerlendireyim 3 aydır yumurtlamam cok duzenli oluyo ama esim yok 😔