gncars ben sık sık dişlerimi fırçalıyordum canım ama sonra iyice suyla çalkalıyordum hep ferahlık olsun diye. Muz kaşar falan yiyebilirsin bebek için çok faydalı. Bulantılar için doktorum lady feliz diye bir zencefil takviyesi vermişti ama ben kusacağım zaman gerçekten bana hiçbir şey fayda etmiyordu umarım öyle değilsindir. Şuan 14. Haftamdayım rahatladım biraz dayanmalısın geçiyor 🙂 hep evde cam aç ferahlat evi güneş girsin içeri, temiz havada yürüyüş yap gerçekten çok iyi geliyor. Bol su içmeye çalış susuzlukta bulantı yapar. Çorba içebilirsin ama tabiki hazır olanlardan değil, en azından hafif ve besleyici olur. Sabahları zorla da olsa mümkünse haşlanmış yumurta yemeye çalış. En azından bunları kesmemeye çalış yani. Benim annem yapıyordu yemekleri onda yiyordum bu süreçte, eve bile o bize yemek veriyordu ya da eşim yapıyordu. Önüme direk konulunca yiyebiliyordum açıkçası çünkü hazırlarken kokulardan kusuyordum. Çöplerle falan pek haşır neşir olma. Kimyasal solumamaya çalış bunların hepsi aşırı mide bulandırıyor. Sağlıklı bir gebelik diliyorum 🙂