Jrhazar Merhabalar kızlar korunurken yada korunmayı bıraktıktan sonra rutininize eklediginiz bir kür veya yiyecek var mı? Dogurganlıga etkisi olduğunu düşündügünüz herhangi bişey? Paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻
Ayceycev Jrhazar merhaba, bir doktora gitmenizi öneririm öncelikle genelde 2-3 ay önceden folik asit kullanımını öneriyor doktorlar 😌
Jrhazar Ayceycev öncelikle cevap yazdıgınız için teşekkür ederim.. dış gebelik tedavi sürecim yeni bitti bende önümde 6 aylık zorunlu korunma süreci var acaba bu süreçte nelere dikkat edip nelerden çok tüketmeliyim nasıl bir yol izlemeliyim her şeyçok karışık geliyor 😣
emineyavuzhan Jrhazar canım reglin ilk üç günü kasıklarına vazelinle masaj yap ben o yöntemi denedim işe yaradı 😘
Ayceycev Jrhazar ben de bir düşük geçirdim doktorum bana o sırada folik asite devam edelim dedi benim 3 ay korunmaydı. Sağlıklı beslenme de çok önemli tabiki
Pelinbyrktrlr Jrhazar olgunlaşmasınu bekliyorum, yumuşadığı zaman soyup dilimleyip yiyorum tadını beğenmezseniz biraz bal dökebilirsiniz 😊