Aye_03 progestan ile gecer insallah benimde vardi ama tam leke sayilmaz akinti gibi kucucuktu yerlesme lekesi dedi doktor cunku kese etrafinda leke kanama yoktu o yuzden progestan kullandm gecti canim ins seninki de gecer panik yapma doktorun dedigini yap birkac gune gecer