ysfali06 Tuuuuu olmaz olur mu bnce zararlı. Radyasyon dolu. Ama işte bnde bütün gün telefonlayım 🤷♀️ sadece bebeğe değil bize de zararlı
GHK Tuuuuu doktoruma sormuştum dediği şuydu hangimiz telefonsuz duruyoruz ki dirket karna yakın tutmadan kullanılmalı ama tabi saatlerce ele almamalı
aeh tabi ki zararlı ama bende sürekli telefon elinde gezenlerdenim malesef. Azaltabiliyorsanız azaltn
Minisannesi2904 Tuuuuu telefon zarar vermiyo canım doktorum kendisi söyledi öyle sanıldığı gibi bir radyasyon yaymıyo bazı cihazlar gibi ben 8 aydır hiç elimden bırakmadım evde tekim canım sıkılıyo 🥴🥴