14+1 gebeyim bugün ultrosan da bebeğim 13+4 çıktı. Doktorum korkma iki hafta olmayınca sıkıntı olmaz dedi. Tam boyunu ölçemiyoruz eğik durmuşda olabilir dedi. Önceki haftalarda günü gününe çıkıyordu. Sizlerin ultrosonunda böyle farklılıklar çıkıyor mu hiç. Bu durum canımı sıktı biraz