Tatliskoo 27+3 gunluk hamileyim kizlar dunden beri bas agrim var tansiyonumu olcturdum normal ciktii yasayan varmi acaba ya benimle ayni haftada olan
ysfali06 Tatliskoo geçen gün bnmde ağrıdı 26+6da. Erkenden yattım uyuyayım geçer diye bütün gece uyuyamadım 🤷♀️ sabah 1 2 saat uyudum geçmişti çok şükür. Hala geşmeseydi doktora gidecektim. Sizin ne kadardır ağrıyor biraz uyuyun geçer belki
ece_2206 Tatliskoo mentol taşları var trendyolda onlar rahatlatıyor biraz ben ağrıyacak gibi olunca kullanıyorum =)
Tatliskoo ysfali06 dün aksamdan beri agriyor benimde gecede devam etti sabah saglik ocagina gittim tansiyonda normal cikti doktora gitsem ne yapacak ki
ysfali06 Tatliskoo uzun süre olduğunda gebelik zehirlenmesinden şüphe ediliyormuş öyle yazıyor internette belki onu araştırırdı bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️