Ftmgl1 ben iki kez dış gebelik geçirdim. İlki sol tüpümdeydi. Lekelenmelerim olmuştu. İki gün üst üste betaHcg baktırdı doktorum. Düşmeye başlamıştı değer. Bebek düşebilir demişti. Ama sonraki gün akşam şiddetli kasık ağrısı soğuk terleme şikayetleriyle hastaneye gittim. Doktorum alttan baktı ve dış gebelik olduğunu ve iç kanamam olduğunu söyleyip acil yatışımı yaptı. Sabaha kadar iç kanamadan dolayı kan alıp kan değerimi takip ettiler. Kesinlikle ağrı kesici yapmadılar. Sabaha kadar ağrıdan ağladım. Sabah tekrar alttan ultrasonla bakıldı ve bebeği düşürmek için iğne yapıldı. 1 hafta 2 parça şeklinde düştü ve adet oldum. 2. Dış gebeliğimde hiç ağrım olmadı. Betahcg değeri normal yükselmedi. Yine iğne yapıldı. Ama değer yükselmeye devam etti. Sonra tekrar iğne yapıldı. 1 ay sonra da rahim filmi çekildi ve normal çıktı. Şimdi 34 haftalık ikiz bebek bekliyorum.