Banubaytok banada 2 lide riskli dedi bir doktor, amniyosentez dedi yaptırmadım.dusuk tehlikesi var onda..başka doktora gösterdim iyi sonuçlar çokta kötü değil dedi.uktrason gelişim herşey güzel sadece yastan dolayı riskliyim.18.hafta ayrintiliya ve omurilik açıklığına bakacak doktor..fikir al başka doktordan