elifmeva9 jilet tüy dökücü krem çok sıkıntı veriyor bence sonradan. Ben hep Ağda yaptırıyordum bazen kuaföre gidiyorum bazen görümceme denk gelirsem evde ona yaptırıyorum kuaförlerde temkinli pandemiden dolayı önlemlerini alıyorlar yani. Eve gelip sıcak bi duş aldın mı bişey kalmaz inşallah. Bi tanıdığın varsa utanıp sıkılmayacağın biri, ona yaptırabilirsin doğum sonrası da rahat edersin en azından canım şuan ben 37 haftalığım