Benimde uçları çok acıyor ve kesik kesik görünüyor, 23. haftadayım. Zeytin yağı sürüyorum ama yumuşatmak, çatlakları önlemek için daha çok. Acaba şimdiden, yara olabilir diye özel bir şey yapmak gerekiyor mu? Şimdiden acıması, hassas olması normal mi ?