Karsi komsum oldu ve vefat ett8 temasimda vardi eylulde test yaptik negatifti, esimin ablasi yegeni oldu enistesi test yapmadi iyidi diye enistesi esimle ayni isyerinde tasiyiciydi belki yani belki de gecirdik ayakta haberimiz yok bunlar olunca psikolojimiz alt usttu hamilelik zaten kotu geciyordu bel bacak agrusi mide bulantisi halsizlik istah yok belkide oldum karisti septomlar , kimseye gitmiyorum arkadaslarda anlayisli kapidan soruyolar ama karsidakinin ölen adamin cocuklari bize duskunler kotu noyet olmasada ozluyo geliyolar korkmuyolar halbuki en buyuk kaybi onlar verdi , incitmeden anlatiyom kimseyle gorusmuyom dite anlamiyolar esimde cok diygusal acilarina hurmeten kirip birseyde diyemiyor hani esim hamile diye cunku bir aile gibiydik , bu sebepten onlar gelince gidince stresten sabaha kadar uyuyamiyom, esimlede surwkli atisiyom yuz verme direk gelmeyin vs de diye adamda arada kaliyo napcagmi sasirdim