ilkhamilelik_95 23 haftalığım sabah uyandığımda ayaklarıma basamıyorum birde bir haftadır fln bir şişkinlik oluyor böyle birşey yaşayan doktoruna sorup fayda gören var mı acaba neden olur ki ?
ByMelody ilkhamilelik_95 tansiyonunu ölçüyor musun? Belirgin bi şişlik varsa doktora gitsen iyi olur yada ara sor
ilkhamilelik_95 ByMelody tansiyonumu ölçmedim şehir değiştirdik kısa süre hava değişiminden oldu diye düşünüyorum ama tansiyonsal herhangi bir belirtim de yoktu