Sevalkoyuncu 9-10 haftalık anneler neler yaşıyorsunuz Burda konuşalım biz 9+4 üz ,aşırı halsizlik bulantı bar hiç enerjim yok sizde durumlar nedir
Papatyam_anneyim Sevalkoyuncu bende sadece halsizlik ve koku hassaiyeti var onun dışında durumumuz iyi😊
Aye_03 Sevalkoyuncu 9+2 bende sadece kahverengi lekelerim oluyo başka skntım yok oda beni çok tedirgin yapıyo
merveklyc Sevalkoyuncu Sağlıkla kucağınıza alın insallah 💕10+2 oldum normalde bulantım pek yoktu bugün midem çok bulanıyor 😏
Gamzemiray1 Sevalkoyuncu 9+3 aşırı bulantım var ve aşırı halsizlik hep uyuyorum yataktan zor çıkıyorum.Prilam içiyorum bulantı için 2 tane ama geçmedi 😿Umarım 9 ay hep bu şekilde olmaz hafifler gerçekten çok zor 😞
Sevalkoyuncu Papatyam_anneyim benimde çok halsizlik var bide panik yapıyorum neden enerjim yerine gelmiyor diye
Sevalkoyuncu Gamzemiray1 bende dr uma ilaç danışayım yoksa geçecek gibi değil 😢Allah yardımcımız olsun
Slmylmz 10+5 bebişimle gayet iyi anlaşıyoruz ama merdiven çıkarken ve hafif olsa da birşeyler taşırken bile nefessiz kalıyorum bazen🙎🏻♀️ dünde bel ağrısı çıktı ama geçti tekrar olmaz umarım bıçak gibi keskin bir ağrıydı 🤦🏻♀️
Ozlemyeni Sevalkoyuncu ya benim mide bulantim yok ama sanki yedigim seyi bi lokma daha yesem cikarcam gibi.hemen durup uzaklasiyorum yemekten🤦♀️ Bi de ara ara karnimda batma ve gogus agrim var