Haticeada Kizlar daha öncede post açmıştım 3santim olunca doktor sizi eve gönderdimi ben gece hastaneye gittim açıklık 3santim olmuş sancı felan yok diye eve gönderdi öyle bir durum yada ilgili anneler varmi
History Haticeada canım ben çarşı da gezerken öylesine doktora uğradım illa muayene edeyim dedi.bakti 3 cm açıklık var doğumun başlamış yatış yapılsın dedi.benim hiç sancım yoktu imza atıp çıktım.o gece sabaha karşı sancım başladı ve doğuma gittim.doktorun muayenesi benim doğumu tetikledi
Haticeada History anldim canm ama iki gündür hastaneden geleli yani ama hiç bı sancı yok sadece aşağıdan baskın var