Bende özelde yaptırmıştım Alsancak Mr diye bir yer. Buca kadın doğum yapıyor mu acaba ben kan uyuşmazlığı iğnemi orada yaptırdım tepecikten çok daha iyi bence. Çünkü tepecikte çalışanların birbirinden haberi yok bana yapılmayan bir teste yapılıyor dediler sabah 6dan öğlen 2 ye kadar hastanede koşturdum durdum ama doktorla konuştum yapılmıyor diye başından savdı