gulsahgul26 Arkadaşlar gebeyim 10 haftalık 3.5 cm kistim varmış doktorum çok üstünde durmadı kaybolabilceğindende bahsetti bu durumda olan gebe arkadaşlarım var mı ne yapılabiliyor böyle durumda bebeğe bir etkisi olur mu
Zuhal6234 gulsahgul26 benim de var 3.5 cm yarın kontrolüm var ne durumda olduğunu soracam kist var engel değil zamanla küçülüp kaybolabilir
plakayerli gulsahgul26 plesantanın arkasaında dedi müdahale filan gerektirmiyor dedi doğumdan sonra takip edelim küçülecek mi diye dedi. 3 cm
gulsahgul26 plakayerli hemen hemen yakın bnmde öyle bnm korkum bide progestan kullanıyorum büyütür mü fahada acaba bide o kafama takıldı
plakayerli gulsahgul26 progestanı neden dolayı vermişti. Öyle bi ihtimal olsa doktor progestanı kes demez miydi 🤔 Bir de miyom ve kist farklı şeyler değil mi
gulsahgul26 plakayerli progestanı geçen hafta yzdu ufak bi lekelenme oldu bende bebekte ve kesede bişey görmedi ama önlem amaçlı fitil verdi evet kistle myom farklı bendeki kist
gulsahgul26 ssnnmmm ne güzel çok şanslıymışsınız darısı bana inşallah progestan vermişmiydi doktorunuz hiç bu süre zarfında kullandınız mı
gulsahgul26 ssnnmmm bende öyle doktorum ondan verdi lekelenmeden dolayı ama fitil kisti daha büyütür mü ondan korkmuştum ama siz kullanıpta küçülüp ksybolmuşsa çokta endişelenmeme gerek yok sanırım