MerveEltugral İyi akşamlar kızlar🦋 29 haftalık hamileyim Bebek hareket ettikçe içerden vajinaya baskı hissediyorum bu durum normal mi sizler de yaşıyor musunuz?
Deletedmom35 MerveEltugral merhaba normal korkmayın ilerki haftalarda o baskıyı daha çok hissedeceksiniz 😊 hatta dr um idrar kaçırma bile olabilir baskıdan korkma demişti
Aysimaveannesi Merhaba canim bende 30 haftalik hamileyim banada aynisi oluyor bebek hareket ettikce hissediyorum ama normalmi bilmiyorum insallah normaldir bende merak ettim
MerveEltugral Aysimaveannesi randevum cuma günü gidince sorcam doktora doğurana kadar herşeyde panik yapcam galiba🤦🏼♀️
Aysimaveannesi MerveEltugral normal canim insan baya panik yapiyor herseyden korkuyor aceaba bebege biseymi oldu diye 😍
MucizemE Bende 29 haftalık gebeyim canım bebeğim makat pozisyonunda olduğu için hareketlerinin çoğu vajinama baskı yapıyor gibi sanırım ters durduğu için ayaklarını orada hissediyorum belki senin de o şekildedir