LavinyaAgs Kızlar ben 2.5 sene önce düşük yaptım şuan 4+2 hamileyim doktor randevuma gitmeye daha 15 gün var merak ediyorum düşükten sonraki hamilelikte bir sorun yaşadınız mı ilaç kullandınız mı?
[silindi] LavinyaAgs progestan veriyolar canım düşğk yaşadıysan eğer ben 18 haftalık oldm hala içiyorum
ZeynAnk LavinyaAgs iğne veya ilaç verebilir önlem amaçlı daha önceki düşüğünüz kaç haftalıktı neden düştü bir de mesela kalp durması mı kanama mı oldu bunlara göre değerlendirme yapar doktorunuz. Çok da beklemeyin isterseniz.
LavinyaAgs [silindi] Hadi yaa o zaman 15 gün beklememeli miyim sizce acile falan mı gitsem diyorum ama pandemiden dolayı kimseyi almak istemiyolar bende erkenden önlem almak istiyorum
[silindi] LavinyaAgs nedesem yalan olur valla canım ben 5. Hafta başladm progestana daha erken başlayanlarda vardır belki veya daha geç
LavinyaAgs ZeynAnk Düşüğümün sebebi kese oluşmamasıydı beta hcg değerim 6000 lerdeydi hamileliğimi öğrendikten 10 gün sonra kanamam oldu. Evet haklısınız en yakın zamanda gitmeye çalışacağım inşallah
Gzdsrm Bence hemen git canim 1 kalp durmasi 1 dusugum var benimde bu sefer ogrendigim gun doktordaydim kan sulandirici basladi mesela doktorum hemen 1 tane saglam tutunsun die igne falan yazdi cok sukur 28 haftalik olduk
LavinyaAgs Gzdsrm Maşallah canım benim Allah bağışlasın gerçekten çok zor ve acı bir durum umarım bir daha rabbim böyle birşey ile sınamaz
Gzdsrm LavinyaAgs hemde ilk gebelikse seni avutcak bi cocugun yoksa dahada zor oluyo gercekten canim malesef bi ara benim cocugum olmuyo moduna girmistim rabbim cok sukur oglusumu nasip etti simdi karnimda oynadikca daha bi sukrediyorum 😍rabbim sanada kucagina almayi nasip eder insallah sag salim