MirayGuldali doğurması çok kolay hiç korkmayın sancı zor. Zaten doğum anında sanki afedersiniz ishal olmuşsunuzda içinizden o şey boşalıyor gibi hissediyorsunuz 🤤☺️ Hiç canınız yanmıyor karnınıza bastırıyorlar zaten ama o da acı vermiyor , yani doğum çoooook kolay, asıl zor olan sancı. Bu ara da eşi çıkarken de hiç acı ağrı hissetmiyorsunuz 🤤