Sedamurat Ultarason görüntüsünün kiloyla bir ilgisi varmıdır yani anne kiloluysa ultrasonda kese geçmi görünür bebek geçmi görünür inşallah anlatabilmişimdir 😇
BTSG04 Sedamurat kendim böyle bir şey yaşamadım ama karından bakılınca belki ozaman kilodan dolayı daha geç görülebilir. Benim doktorum 4 ayıma kadar alttan muayene etti. Keseyi 6. Haftada gördüm
Sedamurat Msy5151 şuan sevindim bende 4+3 bugün gidiyorum kontrole inşallah görürüm hayırlısıyla teşekkür ederim kuzum ♥️🤩
Msy5151 Sedamurat rica ederim canım ne dmk ınsaalh gorursun ama goremesse doktor stres yapma bazılarında gec gorunuyor
Sedamurat Msy5151 benim ilk gebeliğimde göründü 4 yada 5. Haftada kese 7 de kalp atışı duydum yinede hamile kalınca saflaştım heralde bi soruyum dedim 🤣🤣 He bu arada ilk gebeliğimde kayıp yaşadım bu ikinci hayırlısyla inşallah
Msy5151 ssnnmmm kac haftalık duydun kalp atısını biz 6 haftalık olduk ama gitmedim haftaya pazartesi 7 haftalık oluyoruz o zmana gıdıcem ınsaalh duyarız
Msy5151 Sedamurat Rabbım bunu hayırlısıyla kucağına almayı nasıp etsin inşallah canım ben ilk hamilelikte kucuktum doktor Bı gittim kalp atısı baslamıs dedi o yuzden onlar dusunme ye gerek kalmadı