Bgm_61 HemsireAnne01 Yerim onu ya 😍bu doktorlar yüzünden stresten gebeliğimize adapte olamıyoruz. İlk 3 ayda düşer bu diyip durdu doktor 3 ay kan kustum resmen 🙄
HemsireAnne01 Bgm_61 böyle seyleri tecrübe etmek zorunda kaldigin icin cok üzgünüm. Umarim gebelignin geri kalanini rahat gecirirsin.. sakincasi yoksa arada yazmak istermisin, kanim isindi resmen, merak ederim seni sonra :)
[silindi] Bgm_61 konunun üstünden uzun zaman geçmiş merak ettim son durumunuz nasıl oldu yanılma miydi bana da aynı şekilde söylediler midesi boş gözüküyor takip edicez dediler benimde detaylı ultrason iyi çıkmıştı
1PrensAnnesi OlgaArslan kötü gidiyor cnm yüksek tansiyonla uğraşıyorum bol bol doğuma 2-3 hafta bişey kaldı yine oğlum olacak inşallah:)
OlgaArslan 1PrensAnnesi yaa çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Demek oğluş geliyor bir tane daha hemde yine aynı zamanda ne güzel 😍 aynı güne doğuruver sende 😅
1PrensAnnesi OlgaArslan ah çok sağol cnm sen nasılsın var mı 2.bebek. vallahi doktor bugün aynısını dedi 2 hafta var oğlumun doğum gününe aynı gün doğsa keşke dedim olabilir dedi🙂 muhtemel tarih tutuyor çünkü
OlgaArslan 1PrensAnnesi ben doğurdum ikinciyi 5 aylık şu an 😇 ayy ne güzel olur doğum günleri bir olur 😇
1PrensAnnesi OlgaArslan maşallah maşallah :) nasıl güzel olmuş allah bağışlasın erkek mi kız mı 2. ❣️Bizde diyoruz iyi olur diye nasılsa farklı bi gün olsada araları yakın diye bir kutlayacağız bari aynı gün olsun
OlgaArslan 1PrensAnnesi ikinci erkek. Aynen farklı gün olsa da bir kutlanıyor bi arkadaşımın da kızların aralarında 3 gün var aynı gün kutluyolar ☺️
OlgaArslan 1PrensAnnesi hadi inşallah canım dikkat et kendine tansiyon çok sıkıntı Allah yardımcın olsun inşallah 🤲
Nuriyeka Ptrn merhaba, doğumunuzu yaptınız mı? Bebeğiniz nasıl diye merak ettim. Aynı şeyi bana da söylediler. Mide boş ve küçük özafagus atrezisi olabilir diye. O sebeple endişe içinde merak ediyorum.
Korkmaz07 Merhaba, bende 22 haftalık gebeyim ama usg 20 hafta ile uyumlu, detaylı usg de mide küçük gözüktü , tek böbreği var, amniosentez önerildi. Bebeğinde ozafafus atrezisi tanı alan yada usg de böyle birşey başına gelen var mı
[silindi] Merhaba konunun üstünden uzun zaman geçmiş inşallah bunu cevaplayacak biri çıkar babada dün perinanatojoji doktoru bebeğin midesi boş gözüküyor takip istedi çok korkuyorum bu bı sorun mu detayli ultrason da sıkıntı yoktu ama