aslzyn44 esenyurttayım avrupa tıpa gıden memnun olan muayne dogum fıyatı hakkında bılgı sahıbı olan var mı
paradiseeeeee aslzyn44 Hülya hnm varmış ona gitmişti bi arkadaş çok memnun du bende Avrupa tıpın orda oturuyorum 🤩
paradiseeeeee aslzyn44 valla ben gitmedim bi arkadaş gitmiş kadından çok memnundu ben geçtiniz Haziran’da Sezer’de. Fiyatını da öğrenmiştim 2.500 müş orda kayıtta sıra beklerken bi kadın dogumw gelmişti ordan ögrendim